Csak hogy ne legyen halott a lista.

testa.a.tapos@gmail.com

Kíváncsi lennék melyiket használjátok.

udev vagy eudev vagy systemd esetleg devfsd esetleg valami egyéb ? És miért ?

Re: Csak hogy ne legyen halott a lista.

Bukuli Norbert
openrc + udev
Uj gepeknel ez volt benne az alapertelmezett telepitesben. Regi
gepeknel erre frissult a rendszer. Egyelore nem lattam indokoltnak,
hogy lecsereljem.

Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

Testa <[hidden email]> írta (2014. november 16. 13:02):
> Kíváncsi lennék melyiket használjátok.
>
> udev vagy eudev vagy systemd esetleg devfsd esetleg valami egyéb ? És miért
> ?

Re: Csak hogy ne legyen halott a lista.

Botond Dénes
openrc + udev
Gondolkozok eudev - re valo atallasban
A systemd - rol nem tudom eldonteni, hogy mit gondoljak. Jot is rosszat is lehet rola hallani boven.

--
Dénes Botond