Flag Suhosin vagy kiegeszito

Takács László

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a PHP-hoz a Suhosin patch-et hogy érdemes felrakni, mert megtaláltam flag-ként a PHP-hoz, illetve dev-php5/suhosin csomagként is. Jelenleg csomagként van fent, de ettől függetlenül érdekelne a véleményetek, ha már úgyis újra forgatom a PHP-t akkor jó legyen.

--
Üdvözlettel,
Takács László
[hidden email]

Re: Flag Suhosin vagy kiegeszito

Adam PAPAI
Takács László wrote:

> [...]
> dev-php5/suhosin csomagként is. Jelenleg csomagként van fent, de ettől
> függetlenül érdekelne a véleményetek, ha már úgyis újra forgatom a

ha majd open_basedirt is akarsz, akkor nem mert bugos. Tehat ha
minimalis securityt is akarsz beleegetni majd az Apacheba pl az Open
Basedir, akkor ne forgasd bele :)

De amugy erdemes allitolag, mert jot tesz biztonsagilag... kar h pont
utkozik az openbe'zdirrel. :)

On Sat, 06 Jun 2009 20:38:35 +0200, Adam PAPAI <[hidden email]> wrote:

> [...]

> Basedir, akkor ne forgasd bele :)
>
> De amugy erdemes allitolag, mert jot tesz biztonsagilag... kar h pont

Jelenleg is hasznalok OpenBase-dirt, igy kulsoleg nem akad ossze,
legalabbis a logokban nincs semmi es az oldalak is mennek, koszi a
tanacsot, akkor nem "egetem" bele a PHP-ba :)