GNOME3

testa.a.tapos@gmail.com
Ti mit csinaltok ha hjonn a gnome 3 ??? varjatok mar hogy a gentooba keruljon ???
Nekem nagyon nem jonn be  foleg a panel aplettek inkompatiblitasa miatt es a lassusaga miatt ...
Nincs valami tippetek mi tevo legyek ??

Re: GNOME3

Bukuli Norbert

Szia!

Ugy gondolom mindenkinek mas az izlese wm teruleten.
Sokaig gnome-ot hasznaltam, de attertem az xmonadra. Most mar ez jobban kezre esik. Kiprobaltam a gnome3-at is live dvd-vel, de az elso benyomasom az volt rola, hogy eroforras temeto.
Ha mindenkepp baratsagosabb wm-re van szukseg, akkor pedig az xfce4, ami szamomra nyero.

Udvozlettel:
Bukuli Norbert

On 28 Oct 2011 19:25, "Testa" <[hidden email]> wrote:
[...]

Hello!
Elnezest a helyes irasert... Most lattom csak milyenre sikerult...
Koszonom a valaszod!
En oszinten panik hangulatba vagyok mivel ceges kornyezetben a gnome3 nagyon hasznalhatatlannak tunnik....
Nem csak az eroforras temetese miatt... Hanem mert kenyelmetlen... nem trackelheto...
Sajnos nem lattok teljes alternativat...
xfce4 on gondolkoztam az lxde n is .... sot openstep -en is...
A gnome 2 es fajat valyon nem fogjak fork al folytatni???

Udv:
Dudas Laszlo

2011/10/29 Bukuli Norbert <[hidden email]>

[...]

Lóránd Lucz
Üdv,

ténylegesen kihasználod azokat a programokat amiket a gnome magába foglal? Én is sokáig gnomeoztam, aztán rájöttem, hogy bőven elég az xfce. Kicsivel később rájöttem, hogy elég nekem a fluxbox is, csak chrome meg gcc legyen. ;-)

Re: GNOME3

testa.a.tapos@gmail.com
Tenylegesegben termeszetesen nem ...
De egy aternativ kozep utat valasztottam...
Nem futtatom se a hald t se a dbus -t ... Ez mar ki is zarja a gnome teljes kihasznalasat... A tomboy , az osszes indexelo, kereso,  addressbook. es hardware layer funkcio gyakorlatilag vagy nincs beforgatva vagy csak ilyen olyan modon biztonsagi okokbol kitiltottam... Igy rengeteg eroforrast is meg tudtam sporolni...
Ket eve tertem at icewm rol gnome ra... az ok a trackker alkalmazas volt, melle a panelra ultetheto sensore applett,  es a nagyszeru system monitoring funkcio...
Mivel az uj gnome ba gyakorlatilag ezek kozul csak a system monitoring maradt meg... Igy a ssensor apletett es a trackert is vagy en magam atirom (erre idom nincs) vagy alternativat keresek ra,,,
A problemam az hogy nem talalok time trackert... Amivel kb szamon szoktam tartani melyik munka mennyi idombe kerult... Es persze nem csak a sajat teljesitmenyem tudom merni...
Sensor applett et se talaltam...  Pedig szuksegem van ra tekintve hogy minden gepem folyamatosan 100% lek koruli proccessor terheltseggel mukodik ...
Icewm re vissza ternek de az icewmtray annyira instabil hogy felek sok problemat okozna munka kozben ...  Es nalam meg csak hadjan de nem csak nekem kell hasznalni...
Az xfce meg csak most fogom tesztelni...
Az LXDE... Nem lattam at bizonyos reszeit... es gyanusan sookat eszik indulaskor... Ezt at kell turni rendesen hogy jo legyen.... Ami megint ido...
Az xmonad nekem meg felelne ... de nem csak nekem kell.... (mondhatnam azt is hogy almaim felulete ... mert minimalista es iszonyu gyors) De masnak ezt hogy magyarazzam el ???
A KDE ... Gyonyoru, es mindent tud ami nekem kenne... viszont csak disz... Kirakatba tenyleg franko ... de masra nem jo...  Hasznalhatatlanul lassu...

Koszonom a velemenyeiteket!!!