Gentoo-BSD installation docs

Eduardo Schoedler
Hi all.

Where I can find the installation docs for Gentoo-BSD (Freebsd) 7.1 ?
The Handbook [1] is only for 6.2, and I issues to install a fresh Freebsd
7.1 stage3.

I've have noticed there is updates of sys-freebsd/freebsd-* packages to 7.2
version.
How i proceed ?

Thanks in advance... and sorry my bad english (I'm Brazilian).

Best Regards,
Eduardo.

Re: Gentoo-BSD installation docs

Ignacio Arqué-Latour
Eduardo,
Alguien te ha contestado?
Yo escribí el manual hace un tiempo y cada tanto lo miro pero no estoy actualizado.
Avisame por favor si ya lo solucionaste.
Saludos.

--Ignacio
Mendoza, Argentina.

On Mon, May 25, 2009 at 12:54 PM, Eduardo Schoedler <[hidden email]> wrote:
[...]

Olá Ignacio!

Não tentei mais instalar o gentoo-bsd.
Estava esperando por algum handbook mais atualizado.
Você teria um para me enviar ? Um que utilize as versões mais novas (7.1 ou 7.2) de stage3.

Abraço!

Re: Gentoo-BSD installation docs

Ignacio Arqué-Latour
Oi Eduardo!
Como vai voce?
Eu nao tein ningum instructivo mais novo.
Voce ten que falar nos dev, no canal IRC.
server: irc.freenode.net
canal: #gentoo-bsd
Boa sorte!
Ate logo.

--Ignacio

AAHHH....eu e esquecido meu portugues :(