Hallo!

Dimitry Bradt
Naar mijn bericht op het nederlandse gentoo forum, wens ik graag een
oproep doen aan de mensen die nog ingeschreven zijn in deze ML.

Daar onze taal binnenkort weer een officiële taal (gelinkt onder
/doc/en/index.xml) wordt (ik wordt developer en zal onze taal onder mijn
hoede nemen).

Daarom zoek ik ook medewerkers die willen helpen om af en toe (zonder
enige tijdsdruk/verwachte kennis) documentjes te vertalen/updaten. Meer
informatie, kan bij mij worden verkregen: via deze ML, mail
([hidden email]) of irc (irc://irc.freenode.org/gentoo-doc-nl).

-diox

Re: Hallo!

Ewoud Kohl van Wijngaarden
Dimitry Bradt wrote:

> [...]
> informatie, kan bij mij worden verkregen: via deze ML, mail
> ([hidden email]) of irc (irc://irc.freenode.org/gentoo-doc-nl).

Hey,

Leuk dat nl weer actief wordt. Ik heb het in het verleden dus gedaan
maar ik heb op zich weinig tijd om te helpen. Mocht je echter een keer
hulp nodig hebben mag je me gerust vragen.
Probeer in ieder geval een paar mensen te vinden met wie je het samen
doet want mijn ervaring is dat als je alles alleen moet doen, het gewoon
te veel is en je de lol er in verliest.

Mvg,
Ewoud Kohl van Wijngaarden

Re: Hallo!

Frank Goubert
Op donderdag, 12 oktober 2006 20:08, schreef Dimitry Bradt:

> [...]
> informatie, kan bij mij worden verkregen: via deze ML, mail
> ([hidden email]) of irc (irc://irc.freenode.org/gentoo-doc-nl).

Zonder verwachte kennis? Basiskennis van het Nederlands is toch wel een
vereiste zou ik denken...

Ik doe mee.

mvg,

Frank