Re: RE: libstdc++ gondok

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20090719_0000000385

Thank you for submitting an email to the Deer Park E-Service
team.  We will respond to your email inquiry within one business
day.

Thank You,

The Deer Park Water E-service Team
http://www.service.deerparkwater.com

Re: RE: libstdc++ gondok

Gabor Garami
Tudom, hogy durvan fog hangzani:
Allitsd be a tinderbox.dev.gentoo.org megfelelo mappajat binhost-nak,
szedd le a gcc-t, es tedd fel a tinderbox verziojat. ezutan nezd meg,
hogy jo vagy-e, ha igen, akkor fordits hozza egy glibc-t (ennek kell a
muxo lzma ), majd gcc remerge (immar kikapcsolt binhost-tal), vegul
glibc es megint gcc.

A PORTAGE_BINHOST erteke ketto lehet:
http://tinderbox.dev.gentoo.org/default-linux/amd64/
http://tinderbox.dev.gentoo.org/default-linux/x86/

Ertelemszeruen valassz.
--
Gabor Garami
[hidden email]

2009/7/19  <[hidden email]>:

> [...]
>
> Thank you for submitting an email to the Deer Park E-Service
> team.  We will respond to your email inquiry within one business

Re: libstdc++ gondok

Takács László
Köszönöm, erőt vettem magamon és megpróbálom, már a tinderbox gcc van
fent, most fordul a glibc. Remélem sikerül.

> [...]
> hogy jo vagy-e, ha igen, akkor fordits hozza egy glibc-t (ennek kell a
> muxo lzma ), majd gcc remerge (immar kikapcsolt binhost-tal), vegul

Nagyon szépen köszönöm, működik rendesen, most fordul újra a rendszer,
de eddig hiba még nem volt - kopp kopp - :)

> Köszönöm, erőt vettem magamon és megpróbálom, már a tinderbox gcc van
> fent, most fordul a glibc. Remélem sikerül.

Re: libstdc++ gondok

Gabor Garami
Nagyon szivesen.

A listaadminnak: Mr. [hidden email] -ot le lehetne venni a listarol?

Gabor Garami
[hidden email]

2009/7/23 Takács László <[hidden email]>:

> Nagyon szépen köszönöm, működik rendesen, most fordul újra a rendszer, de
> eddig hiba még nem volt - kopp kopp - :)

Re: libstdc++ gondok

Pongrácz István

> A listaadminnak: Mr. [hidden email] -ot le lehetne venni a
> listarol?
>
> Gabor Garami
> [hidden email]

Hali,

Ne már, ő az egyetlen, aki komolyan veszi a listát :D

P.

Re: libstdc++ gondok

testa.a.tapos@gmail.com
Ki írrna ha ő nem ?:P