Status NL documentatie

Aniruddha-3
Deze lijst is wel heel rustig, kan iemand me laatste stand van zaken
geven met betrekking tot NL vertalingen?

Re: Status NL documentatie

Dimitry Bradt-2
Hoi,

De nederlandse vertalingen zijn momenteel ff niet druk, dat is juist :(
Niettemin zoek ik nog steeds mensen die verder deel willen uitmaken van gentoo-doc-nl.
En zoek ik dus ook nog een medewerker die het tot developer wil schoppen. (Dutch co-lead translator post is nog vrij :))

Geinterreseerden, kunnen mij steeds mailen of aanspreken op freenode (gentoo-doc-nl).
Groeten,

Dimitry Bradt
Dutch Lead Translator