X11: indikace zapnuteho caps lock etc.

Pavel Dobes
Zdravim jeste jednou

Kdyz jiz jsem se takhle rozepsal o xkeyboard-config... Zacal jsem resit tento problem kvuli tomu, ze jsem se nedostal do konzole, ale take kvuli tomu, ze mi nesviti ledky na klavesnici.

V xorg.conf mam z puvodni funkcni konfigurace (steje jako zbytek konfigurace klavesnice)

Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle,grp_led:num,compose:rwin"

ale pri prepnute klavesnici se nic nerozsviti. Stejne tak se nerozsviti ledka pri zapnutem caps lock.

Indikace Caps locku v konzoli normalne funguje, take to je problem X11.

Ve /var/log/Xorg.0.log zadne warningy ohledne klavesnice nejsou, takze
nevim kde jinde hledat. Google mi vyhodil
http://groups.google.com/group/linux.debian.bugs.dist/browse_thread/thread/e88d88ee2ae6b8ea/ca8c9f98645d348b?#ca8c9f98645d348b ale protoze tento balik v gentoo neni (ani zadny podobny jsem nenasel), tak mi to moc nepomohlo. A vyhledani v bugzille take nemelo uspech.

PaD

Re: X11: indikace zapnuteho caps lock etc.

Pavel Dobes
On Fri, 5 Oct 2007 10:32:28 +0200
Pavel Dobes <[hidden email]> wrote:

> [...]
> http://groups.google.com/group/linux.debian.bugs.dist/browse_thread/thread/e88d88ee2ae6b8ea/ca8c9f98645d348b?#ca8c9f98645d348b ale protoze tento balik v gentoo neni (ani zadny podobny jsem nenasel), tak mi to moc nepomohlo. A vyhledani v bugzille take nemelo uspech.

Tak jsem hleadal dal a nasel, ze to je bug v xorg. Viz:

http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2007-January/021340.html
http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2007-January/021341.html

Jen me zarazi, ze jsem na ni narazil az ted, 3/4 roku po tom, co ji nekdo reportoval.

PaD