bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Filip Děchtěrenko
Ahoj,
emergoval jsem firefox a thunderbird, problem ale je, ze oba program nemaji zadne defaultni bindovani na dalsi aplikace (coz bych ocekaval, ze by mely mit, kdyz KDE je nastavene ma). V menu upravy/predvolby/spravovat si nastavit nic nemuzu. Nestalo se nekomu neco podobneho pripadne nevite nekdo, co s tim? Nevim, ktere vypisy mam poslat, tak si pockam az na rady zkusenejsich
Diky Fida

Re: bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Ondřej Barda
Dne Tue, 25 Dec 2007 13:25:11 +0100 (CET)
Filip Dechta <[hidden email]> napsal(a):

> [...]
> neco podobneho pripadne nevite nekdo, co s tim? Nevim, ktere vypisy
> mam poslat, tak si pockam az na rady zkusenejsich Diky Fida

Co tohle:
        edit -> preferences -> content -> file types -> manage

Ondra

Re: bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Filip Děchtěrenko
Dekuji za odpoved, bohuzel, tohle sem explicitne uvedl, ze nefugnuje (staci si precist o par radek vyse, samozrejme), ani v pripade, ze bych to menu nazval anglicky
Diky Fida

> Od: Ondřej Barda <[hidden email]>
> Předmět: Re: [gentoo-user-cs] bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu
> Datum: 13.1.2008 20:54:07

> Co tohle:
> edit -> preferences -> content -> file types -> manage
>
> Ondra

Re: bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Lukas Svoboda
No vyborne, tohle me zacina zajimat. Pred casem jsem se take snazil
zjistit jak snadno rucne upravovat toto nastaveni, bohuzel se
nepodarilo. Predstavuji si, ze bych mel byt schopny seznam czela
libovolne editovat, pridavat a odebirat typy souboru a ke kazdemu
souboru volit mezi otevrenim primo v prohlizeci nebo pomoci doplnku
prohlizece, otevrenim pomoci externi aplikace nebo ulozenim.

Lukas

On Jan 13, 2008, at 10:15 PM, Filip Dechta wrote:

> Dekuji za odpoved, bohuzel, tohle sem explicitne uvedl, ze nefugnuje
> (staci si precist o par radek vyse, samozrejme), ani v pripade, ze
> bych to menu nazval anglicky
> Diky Fida

No presne tak by to bylo fajn:)

> [...]
> souboru volit mezi otevrenim primo v prohlizeci nebo pomoci doplnku
> prohlizece, otevrenim pomoci externi aplikace nebo ulozenim.

Honza Macháček
Lukas Svoboda píše:
> No vyborne, tohle me zacina zajimat. Pred casem jsem se take snazil
> zjistit jak snadno rucne upravovat toto nastaveni, bohuzel se
> nepodarilo.

   Podle http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=411537 to ještě
na konci roku 2004 byl problém, ale na
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4498 je dneska MIME Edit
pro Firefox i Thunderbird. Nainstaloval jsem a tváří se, že funguje --
jen mě trochu mate, že ten seznam, který lze jeho pomocí upravovat, se
liší od toho, který je běžně v menu a špatně se s ním pracuje. Nu, ať je
těch seznamů, kolik chce, hlavně když bude fungovat práce s typy
souborů, že.
   Mějte se krásně.
                        Honza Macháček

Re: bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Lukas Svoboda
Ahoj,

nasel jsem nejake diskuze na toto tema, vypada to ze uzivatele tento
problem resi docela dlouho, skoro to vypada, ze moznost editace mime
typu ve firefoxu/thunderbirdu chybi umyslne, ale proc?

Lukas

On Jan 14, 2008, at 9:31 PM, Honza Macháček wrote:

> [...]
> Honza Macháček

Re: bind aplikaci k firefoxu/thunderbirdu

Pavel Dobes
On Mon, 21 Jan 2008 08:09:54 +0100
Lukas Svoboda <[hidden email]> wrote:

> [...]
> problem resi docela dlouho, skoro to vypada, ze moznost editace mime
> typu ve firefoxu/thunderbirdu chybi umyslne, ale proc?

Treba aby nekdo automaticky nenastavil interpret k necemu, co se stahne z internetu a hned spusti - dira do systemu jako vrata :-) Kdysi netscape mel moznost predavat tcl programy primo ke zpracovani... hezky ale nebezpecny koncept.

Me by stacilo, kdybych si mohl vybrat aplikaci, ktera se mi v dialogu nabidne (treba i bez moznosti ji nastavit ajko defaultni). Ale probirat se pokazde skrz /usr/bin je ubijejici (pomale).

> Lukas

PaD