gentoo.hu

Tóth Csaba
sziasztok,

Beszéltem a gentoo.hu jelenlegi tulajdonosával. Azt mondta, hogy ha
csinálunk weboldalt akkor odaadja. Nekem vannak szervereim, amiken
tudjuk futtatni, csak épp nekem időm nincs vele foglalkozni. Keresek
valakit, aki félállásban tudná csinálni, esetleg érdekel valakit?

Csak hogy értsétek, szívügyemnek érzem hogy legyen kint valami, és már
évek óta nézem hogy csak egy üres lap van kint, ezért már nem hiszek
abban, hogy közösségi alapon tudnánk kitenni valami weboldalt. Ezért
arra jutottam, hogy nekem megérné, ha fizetnék valakinek aki ezt
csinálja, így van biztosíték hogy lesz kint weboldal. Ezért a félállás
megnevezés.

E-mailben keressen akit érdekel.

köszi, üdv,
tsabi

Re: gentoo.hu

Takács László
hello,

[először is bocs mindenkitől a csupa kisbetűért, a shift-nek is hétfő van..]

szerintem is éppen itt az ideje, hogy kezdjünk valamit a dolgokkal, most
hogy így megemlítetted. rendes tőled, hogy képes vagy pénzt is áldozni a
nemes célra, de úgy gondolom előbb próbáljunk meg közösségi alapon
kezdeni vele valamit és ennek a megtárgyalása szvsz ide tartozik a
hivatalos gentoo listára.

fogalmam sincs, mennyien vagyunk itt a listán, de szerintem egy ennél
jóval szélesebb kört is el lehetne érni, ha pl. ha hup-on is jeleznénk a
szándékunkat. sajnos, ahogy látom, a magenta.linuxforum.hu sem áll
perpillanat a helyzet magaslatán, szóval éppen itt az ideje a gentoo
névhez méltó magyar oldal készítésének.

ha nincs ellenvetése senkinek, akkor én szívesen vállalom az oldal
elkészítését akár egyedül akár más jelentkezőkkel együtt - természetesen
közösségi alapon -.

üdvözlettel,
lacyc3

Tóth Csaba wrote:

> [...]
> arra jutottam, hogy nekem megérné, ha fizetnék valakinek aki ezt
> csinálja, így van biztosíték hogy lesz kint weboldal. Ezért a félállás

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100208_0000004791

Thank you for submitting an email to the Deer Park Direct E-Service
team.  We will respond to your email inquiry within one business
day.

Thank You,

Deer Park Direct E-service Team
http://www.service.deerparkwater.com

Re: gentoo.hu

Tóth Csaba
Szia,

bocs, hogy ellentmondok, de hidd el nem fog menni. Szerinted miért nem
megy a magenta sem? A gentoo.hu előző tulajával is beszéltem anno,
mondta, hogy ő is akar kitenni weboldalt, de ő is sosem készült el vele.
Miért van, hogy a HUP is pénzes vállalkozás lett? Voltam egy évig elnöke
az LME-nek, tudom hogy eléggé fuldoklik az ilyen közösségi tevékenység
manapság.
Szerintem ne áltassuk magunkat, én fizetek, nekem bele fér a büdzsémbe
(vállalkozó vagyok), és ez így működhet. Mi a baj ezzel? Miért akarod
már előre lerombolni?

üdv,
tsabi

2010.02.08. 14:33 keltezéssel, Takács László írta:

> [...]
>
> ha nincs ellenvetése senkinek, akkor én szívesen vállalom az oldal
> elkészítését akár egyedül akár más jelentkezőkkel együtt - természetesen

Re: gentoo.hu

Pe'ter, Csa'sza'r
Sziasztok!

Mint hozzászóló, új vagyok. Szerintem senki sem ismer engem köztetek. Gentooban
sem vagyok profi, de kedvelem és használom közel két éve. Magam is szívesen
hozzájárulnék az ügyhöz, de be kell látnom h eddig sem készültem el még azzal
sem amit magamnak akartam csinálni.

> Szerintem ne áltassuk magunkat, én fizetek, nekem bele fér a büdzsémbe
> (vállalkozó vagyok), és ez így működhet. Mi a baj ezzel? Miért akarod
> már előre lerombolni?

Ha megengeditek: vigyázzunk a rosszindulatot feltételező kijelentésekkel.
Egyáltalán nem biztos h Takács László le akarja rombolni az elképzelésed. Lehet
h csak sérti a büszkeségét h fizessen valamiért amit úgy érez saját magának
szabadidejéből is illene megoldani. Esetleg egyéb gondolatai vannak. Nem tudhatjuk.

Az is lehet, h a jó megoldás félig fizetős, félig önkéntes nem? Szerintem
legyünk rugalmasak.

Magam részéről nem tudom mivel tudnék hozzájárulni a magyar gentoo oldalhoz.
Esetleg adó 1%-ka? :D

Üdv,
Császár Péter

Tóth Csaba wrote:

> [...]

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100208_0000004962

[...]

egyáltalán nem áll szándékomban az elképzelésed lerombolása. Én csak azt
vetettem fel, hogy megpróbálhatnánk közösségi alapokon megoldani a
dolgot, persze ha nem megy, akkor sajnos a fizetős verzió lép érvénybe.

De addig is, egy próbát mindenképp megér nem? Természetesen, neked
sokkal több tapasztalatod van e témában ami előtt meghajlok, de ha a
közösség rakná össze az oldalt a közösségnek, az mennyivel "szabadabb"
és "közösségibb" lehetne. Mindezek mellett, megértem a - jogos -
fenntartásaidat is a dolgokkal kapcsolatban és előfordulhat hogy
túlságosan naív vagyok.

A gentoo.hu -nak egy hét ide vagy oda már teljesen mindegy. Ha gondolod,
várjunk egy hetet, hogy mindenki olvassa a szálat, esetleg kirakhatnánk
a hup-ra vagy ide - oda hogy jelentkezőket toborzunk a gentoo.hu
elkészítésére. Ha lesznek vállalkozó szellemű egyének, akkor annak úgy
gondolom Te is örülni fogsz, ha nem akkor nyugodtan jöhetsz hogy "én az
megmondtam..".

Természetesen, ez csak egy javaslat.

üdv,
Lacyc3

Tóth Csaba wrote:

> [...]
> Szerintem ne áltassuk magunkat, én fizetek, nekem bele fér a büdzsémbe
> (vállalkozó vagyok), és ez így működhet. Mi a baj ezzel? Miért akarod

Re: gentoo.hu

Tóth Csaba
Hi,

oké, megértettem hol rontottam el. :)

Szóval, én egy közösségi oldalt szeretnék, de egy fizetett központi
emberrel, akit megfizetek azért, hogy pl. rendszeresen moderálja a
fórumot, írjon/fordítson cikkeket, stb. Akiben biztos vagyok/lehetünk,
hogy lesz ideje ilyenekre. Nem fog heteket állni egy hiba kijavítása,
vagy bármi más, mert lesz akinek a "seggét rugdossuk", persze képletesen.

Nyilván egy ilyen weboldal üzemeltetését nem tudja csak egy ember - még
ha ez is a munkája - felvállalni, kellenek ide az önkéntesek is, hiszen
maga a Gentoo is egy ilyen projekt. Nem is gondoltam ezt másként, mint
hogy bárki, akinek van kedve/ideje segíteni azt tárt karokkal várjuk. De
ha csak erre építünk szerintem bukta lesz, és ezekből a buktákból már
elegem van...

üdv,
tsabi

2010.02.08. 14:52 keltezéssel, Pe'ter, Csa'sza'r írta:

> [...]

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100208_0000005120

[...]

Berényi Attila-2
Sziasztok!

Én azt gondolom, h ez a verzió hangzik eddig a legéletképesebbnek és ez
áll a legközelebb a gentoo projekt szemléletéhez.

Üdv:
atis

2010.02.08. 15:12 keltezéssel, Tóth Csaba írta:

> [...]
> hogy bárki, akinek van kedve/ideje segíteni azt tárt karokkal várjuk. De
> ha csak erre építünk szerintem bukta lesz, és ezekből a buktákból már

Re: gentoo.hu

Tóth Csaba
Hi.

2010.02.08. 15:10 keltezéssel, Takács László írta:
> [...]
> vetettem fel, hogy megpróbálhatnánk közösségi alapokon megoldani a
> dolgot, persze ha nem megy, akkor sajnos a fizetős verzió lép érvénybe.

Bocs a totál szkeptikusságomért, de azt kell mondjam hidd el kár lenne
érte.. Csak elmenne az emberek kedve az egésztől - mármint ha bebukna
egy csak ingyenes alapon csinált weboldal.

> [...]
> és "közösségibb" lehetne. Mindezek mellett, megértem a - jogos -
> fenntartásaidat is a dolgokkal kapcsolatban és előfordulhat hogy

Igen az vagy. Ami jó, mert az egy jó emberi tulajdonság, és kívánom
maradjon meg - ne verjenek át, ne láss annyi szarságot mint én láttam...

> [...]
> elkészítésére. Ha lesznek vállalkozó szellemű egyének, akkor annak úgy
> gondolom Te is örülni fogsz, ha nem akkor nyugodtan jöhetsz hogy "én az

Én úgy képzelném el, hogy előbb mi dolgozzunk, utána kürtöljük, hogy hé
emberek ez van, lehet jönni cikkeket írni, beszélgetni, kérdezni,
válaszolni, stb.
Nem kell ahhoz tízen x ember, hogy egy wiki/fórum/blog motort
beüzemeljünk, designt kerítsünk hozzá, stb.
Szerintem amire a legégetőbb szükség van, az egy központi ember, akinek
van ideje és hozzáértése ezt csinálni: ki tudja dolgozni a koncepciót,
tudja adminisztrálni/moderálni a weboldalt, tud
angolul/németül/héberül/egyéb és tud cikkeket fordítani, valamennyire
ért a Gentoo linuxhoz hogy azért mégse legyen kezdő.

> Természetesen, ez csak egy javaslat.

Nyilván az enyém is.. 3 éve már hogy megelégeltem ezt az állapotot,
akkor fel is vettem az akkori Gentoo Magyarítás projekt vezetőjét, de
végülis nem kaptuk meg a gentoo.hu -t, illetve nem is működtek úgy a
dolgok ahogy szerettem volna, ezért fél év után megváltunk egymástól.
Most egy komoly ígéretet kaptam arra, hogy megkapok végre a domaint,
most viszont embert keresek hozzá.
Ha nem találok marad az önkéntes megoldás, vagy a mostani: egy nagy semmi.

Szvsz egyébként a nagy semmi jobb, mintha elkezdünk valamit és megbukik.

üdv,
tsabi

> üdv,
> Lacyc3

Re: gentoo.hu

testa.a.tapos@gmail.com
Én elválalom az oldal elkészítését nem is feltétlen anyagi hanem
inkább üzletti feltételel....
Csabi ?

Tóth Csaba <[hidden email]> írta (2010. február 8. 14:41):

> [...]

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100208_0000005661

[...]

Hali,

azt hiszem megbeszéltük a dolgokat. A segítségemre számíthatsz!

üdv,
Lacyc3

Tóth Csaba wrote:

> [...]
>
> Szvsz egyébként a nagy semmi jobb, mintha elkezdünk valamit és megbukik.

Re: gentoo.hu

Pap Attila-2
Én mindenképpen támogatom a projektet, csak szóljatok pontosan hogy
miben kell segítség.

Üdv:
Pádre

2010. 02. 8, hétfő keltezéssel 16.33-kor Testa ezt írta:

> [...]

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100208_0000005931

[...]

Zoltán Füves
Na ez egy jó ötlet, amint lehet regisztrálni rám is lehet számítani, valamiben biztos tudok segíteni

(már rég megérett (mind számszerűleg, mind tapasztalatokban)   a magyar közösség is ilyesmire)

Hajrá
Z.

2010. február 8. 17:27 Pap Attila írta, <[hidden email]>:
> [...]

Re: gentoo.hu

eservice
Please include the following line in all replies.
Tracking number: UT20100209_0000004317