gondolat.

testa.a.tapos@gmail.com
Gondoltam megkérdezem.
Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

Re: gondolat.

cjvt
Igen :)

Testa <[hidden email]> írta:
Gondoltam megkérdezem.
Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

Re: gondolat.

T.A.
Sztem is :-S

Testa <[hidden email]> írta:

>Gondoltam megkérdezem.
>Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

--
Sent from my Android phone. Please excuse my brevity
&&
I love Gentoo linux  and jbl E80 ;-)
&&
if=/world of=/dev/zero
&&

Re: gondolat.

Bukuli Norbert
Nagyon ugy nez ki.

2012/11/10 T.A. <[hidden email]>
Sztem is :-S

Testa <[hidden email]> írta:

> [...]
>Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

--
Sent from my Android phone. Please excuse my brevity

Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

Re: gondolat.

jONEs
Sehol senki!

2012/11/10 Bukuli Norbert <[hidden email]>
Nagyon ugy nez ki.

2012/11/10 T.A. <[hidden email]>

Sztem is :-S

Testa <[hidden email]> írta:

> [...]
>Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

--
Sent from my Android phone. Please excuse my brevity

jONEs

Re: gondolat.

T.A.

>Testa <[hidden email]> írta:
>Gondoltam megkérdezem.
>        Én vagyok az egyetlen ezen a listán ?:P

csak még azt áruld el, hogy fogant meg benned ez a velős gondolat épp
ma?

Amúgy hajlott korom miatt jó pár éve ismét debian/ubuntut használok.
Mert lusta vagyok és kényelmes :( És persze a mai gépekre már nem kell
optimalizálni, mivel izomból megoldják a dolgokat..

Bye

--
"Nyugi! Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
     (o o)

Re: gondolat.

Ferenc Böröczki
detto
jo egyetemista koromban raertem emergelni, de mar egy ideje inkabb
debian/ubuntu/windows :)

fec

On 2012.11.10. 11:32, TA wrote:

> [...]
> Mert lusta vagyok és kényelmes :( És persze a mai gépekre már nem kell
> optimalizálni, mivel izomból megoldják a dolgokat..

Re: gondolat.

Bukuli Norbert
Kb mennyi ido gentoo hasznalat utan adtadok fel a harcot?
Csak erdekesseg kent, hogy mennyi idom van meg? :D

On 2012.11.10. 11:32, TA wrote:
Testa <[hidden email]> írta:
[...]

Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

Re: gondolat.

Ferenc Böröczki
ahogy erzed :)
szerintem ha hasonloval foglalkozol, akkor sokaig is kitarthat
en inkabb programozom, es fontosabb hogy egy mukodo kornyezetem legyen, es update eseten se kelljen esetleg rakeresnem, hogy egy forditas miert szallt el, hanem fusson le par perc alatt az update, es hasznalhassam tovabb
egyebkent szerintem kb 3 evig hasznaltam gentoo-t
linuxos evoluciom kb igy nezett ki (desktopon):
redhat -> suse -> debian -> gentoo -> ubuntu (kicsit olyan mint a kep a felegyenesedo emberrol, aki a vegen a sz.gep elott ulve visszagorbul)
elso ketto csak rovid ideig meg 1999-2000 kornyeken
emlekszem valami ujsag mellekletekent volt meg a 6.4-es suse :)

de amugy hogy megy mostanaban a gentoo?
vannak adatok arrol, hogy mekkora user bazissal rendelkezik, meg hol jellemzo, ...?

On 2012.11.10. 11:32, TA wrote:
Testa <[hidden email]> írta:
[...]

Bukuli Norbert

Re: gondolat.

Bukuli Norbert
En kb 6 eve hasznalom, anno ubunturol tertem at. Elotte, meg a komolytalan korszakomban kiprobaltam mindenfeleket, corel-linux, redhat, suse...

Igazabol beagyazott szoftver fejleszteshez, kereszt forditashoz egesz jo tamogatast nyujt. Frissiteskor meg mar regen lattam olyat, hogy egy forditas elszalna.
Nincs infom arrol, hogy kb mennyien hasznaljak, de van egy olyan sejtesem, hogy a gentoowiki sajnalatos vegevel egyutt eleg sokan elpartoltak.

On 2012.11.10. 11:32, TA wrote:
Testa <[hidden email]> írta:
[...]

Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

Re: gondolat.

testa.a.tapos@gmail.com

Nos úgy jutott eszembe hogy lassan 1 éve nem jött kérdés a lista felől. Az utolsó az én idétlen kérdésem volt. Az is egy hónap híján 1 éve.

Ráadásul 5 hónap múlva 10 éve használok Gentoo -t. Bár nem vagyok a hűség minta példája. Szerver oldalon gyakorlatilag annyi gentoo -m van mint windows -om. (0) Tavaly meg kb 1 évig próbáltam kivonni az életemből hátha gyorsabban haladok mással. De fordítva sült el. Gentoo->Ubuntu->CentOS->Fedora->Redhat->OpenBSD->Debian->Ubuntu->Gentoo kör után rájöttem hogy a gentoo a legalkalmasabb számomra Desktopnak. De jó látni, hogy nem vagyok az utolsó muhikán :P

10 év után meg hibával amit ne tudnék megoldani nem igazán találkoztam. Az Ubuntu lényegében több fejfájást okoz. A debianok is tudnak meglepetéssel bombázni.

Pompon lányokat estére!