help....

testa.a.tapos@gmail.com
Szav akkal nem lehet leirni a dobbenetet ami most eluralkodik rajtam....

# rm ifconfig
rm: cannot remove `ifconfig': Operation not permitted

ez hogy lehetseges ????

Re: help....

Szegedi György
 En is megdobbentem, amikor olvasom soraid.

 Mit akarsz eltavolitani?

 On Wed, 9 Feb 2011 08:00:43 +0000, Testa <[hidden email]>
 wrote:
> [...]
> rajtam....
>
> # rm ifconfig
> rm: cannot remove `ifconfig': Operation not permitted

Re: help....

testa.a.tapos@gmail.com
aztunt fel hogy a nettools frisiteskor hibaval elszalt...
Jobban megnezve nem tudta az /sbin/ifconfig -ot a helyere tenni....
Gondoltam athelyezem ... nem sikerult ... megprobaltam letorolni....
nem kicsi a kerdojel a fejembe....
az ifconfig tulaja a root ....

www.airndsoft.com
Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company

Re: help....

Gabor Garami
Itt az ideje egy nagyon alapos fsck-nak.
--
Gabor Garami
[hidden email]

2011/2/9 Testa <[hidden email]>:

> [...]
>>

> --
> www.airndsoft.com
> Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company

tul vagyok rajta semmmi valtozas...