kdm ujraindul

Szellem Tamás
Sziasztok!

Problémám akadt a kdm-mel
amikor beírom a jelszavamat akkor elfogadja majd elkezd tölteni és végül ujraindul
/var/log/kdm.log tartalma:

kdmgreet(27267)/kdecore (K*TimeZone*): No time zone information obtained from ktimezoned
KCrash: Application 'kdmgreet' crashing...
*** glibc detected *** /usr/lib64/kde4/libexec/kdm_greet: free(): corrupted unsorted chunks: 0x00000000007b59d0 ***
KCrash: Attempting to start /usr/lib64/kde4/libexec/drkonqi directly

google a dbus-t dobta ki minden fórumban problémának de telepítettem már régebbi verziókat is, nem ezzel lesz a baj ( és természetesen fut )
consolekit viszont nem fut hanem a sbin-be található daemon fut helyette

láttam hogy ezen a levlistán már korábban előfordult ez a probléma, ezért úgy gondoltam tudtok segíteni

V. éves mérnök-informatikus hallgató
SZE-MI-BSC (Győr)

Re: kdm ujraindul

cjvt
Valami hasonló problémám nekem is akadt (a gdm/kdm nem akart belogolni), a
kulonbozo logok nem segitettek, illetve a dbus kerult kepbe, azonban semmilyen
ujratelepites/upgrade/downgrade nem segitett.

vegul a profile-t valtoztattam meg (eselect profile list), "simarol" desktopra,
majd ujraforditottam a rendszert, es ez megoldotta.

nem allitom, hogy nalad is ez a gond, vagy a fenti a megoldas, de akar
segithet is.

vt

2011. november 6. vasárnap 19:50:31 dátummal Szellem Tamás az alábbiakat írta:

> [...]
>

> láttam hogy ezen a levlistán már korábban előfordult ez a probléma, ezért

Re: kdm ujraindul

Szellem Tamás
okok megpróbálom
még1 láma kérdés: újrafordítás alatt mit értesz?  "emerge world"?
--

2011. november 6. 19:56 cjvt írta, <[hidden email]>:
> [...]

> láttam hogy ezen a levlistán már korábban előfordult ez a probléma, ezért

RE: kdm ujraindul

Gelle István

Bár egy szót sem tudok németül de mintha itt:

http://forums.gentoo.org/viewtopic-t-895700.html?sid=e679c7f07af6c7b695fefa0bc4c4f688

hasonló lett volna a probléma és egy:

# emerge –C glib-networking

megoldotta volna.

--

GES

[...]

Megújult és új funkciókkal bõvült a FÕTÁV internetes ügyfélszolgálata! Intézze a távhõszolgáltatással kapcsolatos ügyeit kényelmesen, gyorsan, otthonról! Célunk, hogy kibõvített lehetõségekkel segítsük Fogyasztóink gyors és hatékony ügyintézését. Az Ön mosolya a mi elégedettségünk!

Jelen e-mail üzenet a csatoltan érkező fájlokkal együtt magán-, illetve üzleti titoknak minősül, illetőleg más adatvédelmi szabályok által védett adatokat tartalmazhat, amelyet kizárólag az üzenet címzettje használhat fel. Amennyiben Ön nem üzenetünk címzettje, tájékoztatjuk Önt, hogy a továbbított adatok bármilyen módon, bárki részére történő továbbítása, terjesztése, másolása, felhasználása vagy nyilvánosságra hozatala tilos! Abban az esetben, ha üzenetünk tévesen, az Ön részére került továbbításra, kérjük haladéktalanul értesítsen bennünket és szíveskedjen üzenetünket a csatoltan érkezett fájlokkal, az azokról készült valamennyi másolattal együtt rendszeréből véglegesen törölni.

This e-mail and file transmitted with it contains information which is confidential and may also be legally privileged. It is intended solely for the exclusive use of the addressee. If you are not the intended addressee, please take notice that any distribution, copying, use disclosure of its contents to any other person is prohibited! If you have received it in error, please advise the sender immediately and delete the e-mail and any copies of it from your system.

Re: kdm ujraindul

cjvt
2011. november 6. vasárnap 20:09:52 dátummal Szellem Tamás az alábbiakat írta:
> okok megpróbálom
> még1 láma kérdés: újrafordítás alatt mit értesz?  "emerge world"?

profile modositas utan
emerge --sync (sose art)

sporolasbol:
emerge -uDN world

ha ugy se megy , akkor akkor tenyleg mindent :)

> --
> V. éves mérnök-informatikus hallgató
> SZE-MI-BSC (Győr)

Re: kdm ujraindul

testa.a.tapos@gmail.com
Na lehett bele pofazok hulyeseget...
Eloszor lehett egy /etc/init.d/dbus  status kenne...

 Nekem 1-2 eve volt ilyen gondom... Nem sokkal egy HALd vel valo problemam utan... En ezt egy make.conf USE="-dbus" kapcsoloval oldottam meg es utanna egy emerge -eav system  emerge -eav world mozdulat sorral nyomatekot adtam a dolognak...
Ez a megoldas nalam amugy is eroben volt biztonsagi okokbol ...
De igy rengeteg dolgot auto mount, userspace halokartya kezeles stb el is felejthetsz... Bar van olyan megoldas amivel helyetesitheto... (pl hao kartya wicd es nekem ez biztonsagosabbnak is tunnik) De azt hiszem nem az en javasatom a legjobb... viszont szinte 100% lek hogy nalad is mukodni fog...
De ha nem 100% lekig hasznalsz statikus rendszereket ez szinte biztos nem jo otlet...
Bar teny hogy biztonsagosabb ha nincs mintha van ... es a legtobb security elemzo ceg szerint is a dbus es a hald lehet az esetleges linuxos virusok jovobeni celpontja...

www.airndsoft.com
Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company

Re: kdm ujraindul

Szellem Tamás
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a segítségét!

az "eselect profile list" választás majd csomagok ujrafordítása megoldotta a problémát.