perl NET-SMTP(-Server) csomag

cjvt
Üdv,

nem tudja véletlenül valaki, hogy perl-hez NET-SMTP függvénytár milyen
csomagban érhető el gentoo-hoz?

Can't locate Net/SMTP/Server.pm -om van ugyanis :(

köszi előre is

vt

Re: perl NET-SMTP(-Server) csomag

Pintér Tibor (tibyke)-2
On 08/26/2010 09:34 PM, cjvt wrote:
> [...]
> csomagban érhető el gentoo-hoz?
>
> Can't locate Net/SMTP/Server.pm -om van ugyanis :(

* dev-perl/Net-SNMP

jol elbujt!

> [...]

> csomagban érhető el gentoo-hoz?
>
> Can't locate Net/SMTP/Server.pm -om van ugyanis :(

bocs, meg vak is vagyok :(

szerintem portage-ben nincs, vagy ha igen, akkor valami perverz neven,
vagy valami virtualban.

Re: perl NET-SMTP(-Server) csomag

VIDA Gábor
Helló!

Én nem tudom, van-e hozzá csomag, de ha véletlenül nem ismernéd, így
lehet telepíteni CPAN modulokat (ha saját userednek kell csak):

perl -MCPAN -e 'install("Net::SMTP::Server")'

De használhatod az app-portage/g-cpan csomagot is, ami generál egy
ebuild-et a CPAN modulhoz, majd telepíti:

g-cpan -a Net::SMTP::Server

Üdv,
Gábor

2010. augusztus 27. 01:23:47 dátummal Vida Gábor az alábbiakat írta:

> [...]
>
> De használhatod az app-portage/g-cpan csomagot is, ami generál egy
> ebuild-et a CPAN modulhoz, majd telepíti:

udv,

meg akartam (volna) bizonyosodni, hogy nincs-e hivatalos ebuild hozza, mielott
kezimunkahoz kezdek. mivel SMTP-SSL van, igy felteteleztem, hogy SMTP is van,
csak eppen nem tudom, melyik csomagban.

vt

Re: perl NET-SMTP(-Server) csomag

Gabor Garami
[fruitbox:~] $ qfile /usr/lib64/perl5/5.8.8/Net/SMTP.pm
dev-lang/perl (/usr/lib64/perl5/5.8.8/Net/SMTP.pm)

Ezek szerint torott a perl telepitvenyed. Telepitsd ujra.
--
Gabor Garami
[hidden email]