vice instanci openvpn

Petr Podrabsky-2
Zdravim konferu,

snazil jsem se nastavit openvpn pro 2 instance. Zjistil jsem, ze
openvpn chce jen jednu instanci openvpn a to
/etc/openvpn/openvpn.conf. Dalsi instance treba /etc/openvpn/petr.conf
je po restartu /etc/init.d/openvpn ignorovana.
Zkouseli jste openvpn nastavit pro vice VPN-ek?

Diky za info

Re: vice instanci openvpn

Jan Kundrát
Petr Podrabsky wrote:
> [...]
> /etc/openvpn/openvpn.conf. Dalsi instance treba /etc/openvpn/petr.conf
> je po restartu /etc/init.d/openvpn ignorovana.

Ahoj,
zkus se podivat na soubor
/usr/portage/net-misc/openvpn/openvpn-2.0.6.ebuild, konkretne na funkci
pkg_postinst(), najdes v ni odpoved (a openvpn ji vypisovalo pri instalaci).

Hezky vecer,
-jkt

--
cd /local/pub && more beer > /dev/mouth

Re: vice instanci openvpn

Petr Podrabsky-2
Aha, tak to jsem nezaregistroval, protoze jsem nechal nekolik aplikaci
emergenout a openvpn nebylo posledni. Diky moc.

Petr

Re: vice instanci openvpn

Vlastimil Babka-2
Petr Podrabsky wrote:
> Aha, tak to jsem nezaregistroval, protoze jsem nechal nekolik aplikaci
> emergenout a openvpn nebylo posledni. Diky moc.

Podivej se do /etc/make.conf.example na PORTAGE_ELOG_SYSTEM a treba
modul "echo".

VB