xfce 4.8 - eclipse - C-c C-p

Bukuli Norbert
Szervusztok!

Xfce 4.8 alatt eclipse-ben nem mukodik a copy - paste a megszokott
billentyukombinaciokkal.
Talakoztatok mar ilyen hibaval?
Esetleg tudtok ra valamilyen megoldast?

--
Üdvözlettel:
Bukuli Norbert

Re: xfce 4.8 - eclipse - C-c C-p

Lóránd Lucz
Nem lehet, hogy emacs-os kombinációkra van állítva? Ugyan eclipse-ben nem próbáltam, de matlabban találkoztam olyannal, hogy emacs és windows kombinációkból lehetett választani. Érdemes lenne esetleg megnézni a konfigban.

2011. május 30. 10:46 Bukuli Norbert írta, <[hidden email]>:
[...]

Üdvözlettel: Lucz Loránd

Tel : +36309088632

Re: xfce 4.8 - eclipse - C-c C-p

Bukuli Norbert
Default-on van. Meg mas ablakkezelovel (pl. fluxbox, gnome) mukodik is rendesen.
Google olyasmit mondott, hogy lojem ki az xfce4-settings-helpert es
akkor mukodik. Ez ugy tunik, hogy valoban segit, azonban ekkor az xfce
altal kezelt gyorsbillentyuk nem mukodnek.

--
Üdvözlettel:
Bukuli Norbert